מבקר הפנים ותלונות הציבור
מבקר הפנים של המועצה יבחן את עבודות עובדי הרשות המקומית בהתאם לחוק ולהוראות המועצה, יעקוב אחרי הנהלת החשבונות של המועצה המקומית כולל בדיקת דרכי החזקת כספי הרשות ושמירת רכושה, הגשת דו"ח ביקורת שנתי המוגש לראש הרשות , לוועדת הביקורת ולמליאת המועצה.
בנוסף, מבקר הפנים משמש כממונה על תלונות הציבור אשר מטפל בפניות שהועברו תחילה למחלקה.
דוחות ביקורת
דוח מבקר וממונה על תלונות הציבור 2015
דוח מבקר וממונה על תלונות הציבור 2016
דוח מבקר וממונה על תלונות הציבור 2017
דוח מבקר וממונה על תלונות הציבור 2018
דוח מבקר וממונה על תלונות הציבור 2019
דוח הממונה על תלונות הציבור לשנת 2020
דוח הממונה על תלונות הציבור לשנת 2021
דוח הממונה על תלונות הציבור לשנת 2022
אופן הגשת תלונה
תלונות ניתנות להגשה בכתב, באופן פרטי לידי מבקר הפנים של המועצה, או באמצעות פנייה לכתובת הדואר האלקטרוני שנמצאת באתר האינטרנט.
על המתלונן לחתום על טופס התלונה ולציין שם וכתובת מגורים.
מתלונן אשר רוצה להגיש את התלונה בעל פה נדרש לתאם פגישה במשרד המבקר בשעות קבלת קהל.